Áltudományok doktora

2013.11.02. 15:08

 Bizonyára régóta lesik az emberek naplórészleteim és a történelemleckék vad kavalkádjának magvát, hogy miért is osztom meg. Nos, kaotikus halmaznak tűnik, festői összevisszaságnak, de mindennek, amit írok, van értelme, célja és jelentése. Talán elsőre, vagy ezredszerre sem látható, de megnyugtathatok mindenkit, hogy van, és az egész egy bonyolult szisztéma szerint van felépítve. Amiről most írni szeretnék, az ennél fontosabb.
 Mielőtt még magasabb hivatali pozícióra emelkedtem volna, de már azután, hogy túlléptem néptribuni és néptanítói köreimen, tehát e két időszak között életem egy újabb meghatározó szakasza következett. Folyt le. Ebben az időben egy újonnan alapított egyetem professzoraként tanítottam az ifjúságot az élet, irodalom és egyéb tárgyak által elhanyagolt úgynevezett áltudományok elsajátítására. Különböző hiánypótló tanulmányokat is próbáltam tudatlan, és ellenálló hallgatóságom fejébe csöpögtetni, úgy érzem, hogy nem teljesen sikertelenül. És nem érdemtelenül kaptam meg az "Élet és Készpénz" díj mellett kétszer az ezüstfokozatú "Cohen" és tizenkét osztálytól a "Professzorom" díjat sem.
 Ezeket a tanulmányokat hamarosan részleteiben fogom közölni hálás közönségemmel, mert tudom, hogy a mai értékek mellett az áltudományok már-már elfeledett ágazata ugyanolyan fontos és meghatározatlan szerepet játszik, mint az én időmben. Ezek a tanulmányaim:
 - A történetírás anatómiája, fajtái
 - A gazdasági ágazatok fontossága
 - Teológia és filozófia Isten házán kívül
 - Húzóágazatok a zeneiparon belül
 - Öltönygyártás alapfeltételei, tényezői

A bejegyzés trackback címe:

https://altudomanyokdoktora.blog.hu/api/trackback/id/tr325611532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása