Látogatók

2013.09.29. 17:24

 Egy olyan sokrétű személy számára, mint én magam, egyáltalán nem szükséges, hogy a környezet elismerését kivívjam, hiszen minden porcikámban zseni vagyok. Ettől függetlenül azért néha jó, ha az emberek megmutatják, hogy mit adtam át nekik szerintem. Mind igazgatóságom, mind diktátorságom alatt tapasztaltam, hogy az emberek nehezen értik meg fennkölt szavaimat, alulértelmezett intelligenciájuk folytán.
 Éppen ezért szeretném megkérni azt a hat-hét visszatérő látogatót, akik gyakran néznek fel ide, hogy kommentálják a munkámat, ezzel részt vállalva egy zseni naplójában. Amennyiben ez egy működőképes művelet (idegen szóval: move) lenne, abban az esetben különböző szórakoztató játékot is hirdetnék, illetve szerveznék nekik.
Ennyi lenne.
Ne felejtsétek mottómat: "Egy festő lehet vak, de ettől még nem kell tudnia zongorázni!"

A bejegyzés trackback címe:

https://altudomanyokdoktora.blog.hu/api/trackback/id/tr535539573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása